Wednesday, March 15, 2017

Rahsia kecantikan disebalik penyelidikan sains!



Alhamdulillah. Mr Peter wakil dari RAHN (institusi yang membekalkan bahan bahan premium dan berkualiti ) dalam Ruby cellactive®-white bersama sama dalam penyelidikan cellactive®-white.

Terbang jauh dari Zurich Switzerland tau. Dan seterusnya memberi pengiktirafan kepada produk produk Elysian Beauty. Bukan senang produk buatan Malaysia nak dapat pengiktirafan daripada RAHN ni. Sangat detail dalam setiap aspek. Terutamanya aspek bahan bahan yang digunakan. Haruslah natural dan berkualiti tinggi. Dan yang penting dah terbukti berkesan dan menjalani kajian. 
.
Bukan baru nak cuba cuba buat formulasi baru. Tapi formulasi yang dah terbukti berkesan melalui kajian dan penyelidikan.. Buka  produk repacking.. Bukan rebranding atau menggunakan bahan bahan kimia terlarang seperti mercury atau hydroquinon! 

Admin tak nak promot. Admin tak nak jual. Tapi admin nak share manfaat produk Ruby ni pada semua. Sebab rasa rugi sangat kalau masih ada lagi yang gunakan produk produk yang membahayakan kesihatan diri untuk jangka masa panjang. Terutamanya kerana anda wanita!

Bertukarlah kepada produk yang diyakini selamat dan memang dah terbukti berkesan💋

No comments:

Post a Comment