Saturday, March 11, 2017

SET RUBY SKINCARE

Assalamualaikum.. sejuk pagi ni. Kat cameron memang lah sejuk...hihihi.
Pagi ni sue nak share kat uolls pasal ruby skincare. Ini adalah produk ke 2 dari Elysian beauty.
Mesti ramai yang dah tak sabar dengan RUBY CELLACTIVE®-WHITE yang sue nak citer ni kan. Ramai juga tanya apa tu cellactive®-white??

Apa itu CELLACTIVE®-WHITE?
🏵Cell Active White telah dihasilkan untuk FOKUS memberikan pencerahan pada kulit. Dan membantu membersihkan kulit wajah dari jeragat,jerawat,parut dan liang pori terbuka.
🌹Kolaborasi bersama RAHN GROUP Switzerland yang membekalkan bahan bahan Ruby Cellactive®-white.
🌹Bahan bahan dalam Ruby Cellactive®-white adalah berkualiti dan bertaraf antarabangsa. Diimport khas dari switzerland. Dan mempunyai surat pengesahan
🌹Formulasi daripada bahan aktif seperti Vitamin B3, Ekstrak sulphur dari selada air / "watercress" dan "bio-available zinc" menghasilkan kesan pencerahan secara semulajadi pada kulit. "Essential cell boost factor"/ perangsang sel yang penting menghasilkan kulit yang lebih cerah dan lebih sekata.
🌹Hasil formulation 4 bahan aktif dalam cell active white akan menjadikan kulit lebih cerah,bersih, dan berseri tanpa sebarang cela dengan selamat dan berkesan.
🌹Ruby cellactive®-white bersifat NATURAL. Mempunyai PH6 pada setiap item dalam Ruby Cellactive®-white. Sangat sesuai untuk semua jenis kulit.
🌹Bersifat "water based" tidak memberikan kesan sampingan, pengelupasan, atau sebagainya.
🌹TERBUKTI berkesan dengan ratusan feedback pengguna.
🌹Sesuai, selamat dan berkesan digunakan untuk semua jenis kulit.
Waaa best kan kulit sihat dan cerah secara semulajadi. Menarikkn info yang sue bg hari ini.. banyak lagi info yang sue akan share nanti. Kang tulis panjang 2 uolls bosan pulak nak baca.. ok see u soon.

No comments:

Post a Comment